Az úszógumi a legnagyobb sláger: ezeket vesszük strandolásra
Strandjátékokra jellemzően 2-6 ezer forintot költenek a magyar szülők egy-egy vásárlás során, a legtöbben a vízipisztolyokat, gumimatracokat és standlabdákat keresik – közölte friss felmérése alapján a Regio Játékkereskedelmi Kft.
A nyári időszakban az úszógumi, a saját kerti medence és az úszószemüveg is kelendő. Az idei nyár slágertermékei a színes, sütemény-, gyümölcs- vagy állat formájú gumimatracok.
A Regio legfrissebb előrejelzése szerint idén a teljes éves forgalma 16 százalékát adja a nyári időszak.
A felmérés szerint tízből négy gyerek biztosan részt vesz legalább egy táborban, 39 százalékuk két különböző táborba is mehet idén nyáron. A szülők a 4-5 napos, azaz a teljes munkahetet lefedő táborokat preferálják legjobban, erre kétharmaduk 20-40 ezer forintot szán egy gyermek esetében. Tízből négy szülő ezt az összeget 1-3 ezer forint napi zsebpénzzel is kiegészíti.
Az adatok a Regio saját értékesítési adatain, valamint egy június 6-7. között elvégzett online kutatáson alapulnak, amelyben 1555, 14 év alatti gyermeket nevelő szülőt kérdeztek meg.
[author] [author_image timthumb=’on’]https://anyanet.hu/wp-content/uploads/2018/01/papp-cecilia-anyanet.jpg[/author_image] [author_info]
Minden 13 éves koromban, a barcelonai olimpiával kezdődött. Azóta tudom, hogy újságíró szeretnék lenni. Olyan, aki ott van, ahol valami igazán izgalmas történik. Pont ebből az indíttatásból hosszú évekig dolgoztam sportriporterként, a legtöbb időt a mikrofon mögött töltöttem, rádióban, tévében. Még akkor jártam internetes újságíró szakra, amikor ez újdonságnak és megfoghatatlannak tűnt, nem volt minden lakásban net. Akkor nem gondoltam, hogy több kanyar után a blogolás, a netes cikkírás tölti majd ki életem nagy részét. Anyukaként aztán kézenfekvő volt egy sorstársaknak szóló blog elindítása. Így született meg az Anyanet. Mellette találkozhattok írásaimmal a Femina oldalán, illetve kisvállalkozóknak is segítek blogbejegyzések elkészítésében.[/author_info] [/author]
Forrás: MTI