Négy évvel ezelőtt rendelték el Magyarországon az első kijárási korlátozást:
Megérkezett a John Lewis új karácsonyi reklámja: ez is megható
Ez az a reklám, amire minden karácsonyimádó egész évben a legjobban vár.
A karácsony közeledtének biztos jele, hogy a John Lewis csúcskategóriás áruház bemutatta új, 2022-es reklámját. Ez a „The Beginner”, vagyis a kezdő nevet viseli. Ezúttal is meghatóra sikerült, vehetjük elő a zsebkendőket.
A hirdetés azzal kezdődik, hogy egy középkorú férfi gördeszkázni tanul.
Számos próbálkozás és néhány bukás után sem adja fel, lemegy a helyi görkoriparkba, gyakorol a munkahelyén és YouTube-videókat néz. Hamarosan kiderül, hogy ez miért is olyan fontos számára.
Miközben a férfi a feleségével vacsorát készít, megszólal a csengő. Egy, az örökbefogadást bonyolító szerv képviselőjével ott áll az ajtóban Ellie, aki egy gördeszkát szorongat, majd besétál új otthonába. Kiderül, hogy a férfi a gördeszkázással a gyerkőc szívébe akar férkőzni.
Az új reklám tehát az örökbefogadásra, a családi értékekre hívja fel a figyelmet.
Az idei reklám költséghatékonyabb, mint a korábbi években. Ez azonban nem von le semmit az értékéből. Sőt, az áruház a filmben látható termékek értékesítéséből 25 százalékot két alapítványnak ajánl fel.